גנץ: "הוכחנו שאנחנו יודעים לעבוד"

    אבי רבינא 4 Comment on גנץ: "הוכחנו שאנחנו יודעים לעבוד"

    יו״ר המחנה הממלכתי: "אנחנו נמתין לתוצאות האמת. יהיו תוצאות האמת אשר יהיו, את הדרך של המחנה הממלכתי – רק התחלנו. הרעיון של מחנה רחב, שמתבסס על מרכז המפה הפוליטית וחוצה את הגושים ומנסה לחבר בין כל חלקי החברה בישראל– הוא רעיון חשוב ורלבנטי"

    צילום: אבשלום ששוני - פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוצאי הבחירות: שר הביטחון ויו״ר המחנה הממלכתי, בני גנץ נאם אמש (שלישי) לאחר פרסום תוצאות המדגמים: "אזרחי ישראל יצאו להצביע. לשמחתי ולזכותם, הם יצאו במספרים גדולים, למרות שאלו הבחירות החמישיות בארבע שנים. זוהי הדמוקרטיה שלנו, ועם ישראל ואזרחי ישראל הוכיחו שאיכפת להם ממדינת ישראל. שהיא יקרה להם. שהם רואים את עצמם חלק בלתי נפרד ממנה ומעתידה", אמר גנץ.

    "אנחנו נמתין לתוצאות האמת. יהיו תוצאות האמת אשר יהיו, את הדרך של המחנה הממלכתי – רק התחלנו. הרעיון של מחנה רחב, שמתבסס על מרכז המפה הפוליטית וחוצה את הגושים ומנסה לחבר בין כל חלקי החברה בישראל– הוא רעיון חשוב ורלבנטי", הוסיף.

    "אנחנו נשמר את הרעיון הממלכתי, נמשיך ונתגבש, ונפעל לייצר מסגרת פעולה רחבה שתשרת את עם ישראל ואזרחי ישראל כולם.

    עוד אמר גנץ: "אני רוצה להגיד שאני מאמין במטרות שלנו, שאני שלם עם הדרך, שלם עם זה שעשינו כל מה שניתן בכדי להגיע לאיחודים – ולהתנהל באופן נכון למדינת ישראל ולאינטרסים של כל האזרחים. הוכחנו שאנחנו יודעים לעבוד – גם בשוחות הפוליטיות – למען המטרה. נמשיך לעבוד קשה למען מאות האלפים שנתנו בנו את אמונם וכל אזרחי ישראל, אליהם אנחנו מחויבים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      את גנץ צריך לתבוע על שסטר אתמול בקניון לנער לעיני כל עם ישראל. ומי שתיעד זאת צריך לקבל מדליה

    2. 3

      גנץ. ידידי הוכחת רק דבר אחד שאתה…חוזר אמיתי.

    3. 1

      מילים גבוהות והלוואי שיעמוד בהם במבחן המציאות הוא יפסיק את הריצה הבלתי פוסקת ליום משך שנים רבות לראשות הממשלה ויעשה כל צעדיו לטובת עם ישראל ויפסיק עם המחשבה שטובת עם ישראל הוא אך ורק אם הוא יעמוד בראש ולא אחר